Thursday 15 December 2016

Pengenalan: Seindah mawar berduri...

Alhamdulillah. Bersyukur kepada Tuhan kerana akhirnya saya berjaya memulakan sebuah blog berkenaan tentang apa yang saya minati.

tentang apa?

BUNGA.




"seindah mawar berduri..."

Oh, sebelum itu ingin saya mulakan pembukaan blog ini dengan sedikit pengenalan berkenaan diri saya. Saya Hana, tinggal di Kota Damansara,Selangor. Seorang makhluk bumi yang sukakan tumbuh-tumbuhan, Err. Haha. Sebenarnya sudah lama saya ingin menulis dan berkongsi berkenaan tentang minat saya dalam bidang hortikultur ini. Rasanya itu saja berkenaan tentang diri saya. Pengenalan yang lebih dalam saya rasa elok jika kiranya saya letakkan disepanjang saya mengeluarkan post kelak. Sekian.

Hubungi penulis:

FB: https://www.facebook.com/Ska-Nur-business-377311762603485/

No comments:

Post a Comment

Diari kebun Nur